Μπορεί η δράση στις ταινίες της σειράς «Ο Πόλεμος των Αστρων» να τοποθετείται «πολύ καιρό πριν, σε έναν γαλαξία πολύ, πολύ μακριά», ωστόσο ένας από πιο αγαπητούς ήρωές τους εντοπίστηκε πρόσφατα σε χειρόγραφο του 1340 μ.Χ.
Ένα από τα σχέδια που διακοσμεί μια παπική επιστολή με την βιβλική ιστορία του Σαμψών απεικονίζει ένα γκριζοπράσινο πλάσμα με πεταχτά μυτερά αυτιά και ρόμπα μοναχού, και η ομοιότητά του με τον Δάσκαλο Γιόντα των ταινιών «Star Wars» δεν περνά απαρατήρητη.
Σχέδια σαν κι αυτό, βέβαια, εμφανίζονται συχνά σε μεσαιωνικά χειρόγραφα, χωρίς να έχουν άμεση σχέση με το κείμενο.
Ο Δρ. Τζούλιαν Αντερσον που εντόπισε τον… Γιόντα τον ανέβασε στο μπλογκ της Βρετανικής Βιβλιοθήκης μαζί με άλλα «διακοσμητικά τέρατα».
Ο δημιουργός της μαριονέτας Γιόντα που χρησιμοποιήθηκε στις πρώτες τρεις ταινίες (στις επόμενες τρεις ο Γιόντα ήταν ψηφιακός), Στούαρτ Φρίμπορν, βάσισε το πρόσωπό της στο δικό του και σε εκείνο του Αλμπερτ Αϊνσταϊν. Από τον νομπελίστα φυσικό δανείστηκε κυρίως το βλέμμα, για να αποδώσει τη σοφία αιώνων που διαθέτει ο Τζεντάι Δάσκαλος.
Πηγή: in.gr
Ένα από τα σχέδια που διακοσμεί μια παπική επιστολή με την βιβλική ιστορία του Σαμψών απεικονίζει ένα γκριζοπράσινο πλάσμα με πεταχτά μυτερά αυτιά και ρόμπα μοναχού, και η ομοιότητά του με τον Δάσκαλο Γιόντα των ταινιών «Star Wars» δεν περνά απαρατήρητη.
Σχέδια σαν κι αυτό, βέβαια, εμφανίζονται συχνά σε μεσαιωνικά χειρόγραφα, χωρίς να έχουν άμεση σχέση με το κείμενο.
Ο Δρ. Τζούλιαν Αντερσον που εντόπισε τον… Γιόντα τον ανέβασε στο μπλογκ της Βρετανικής Βιβλιοθήκης μαζί με άλλα «διακοσμητικά τέρατα».
Ο δημιουργός της μαριονέτας Γιόντα που χρησιμοποιήθηκε στις πρώτες τρεις ταινίες (στις επόμενες τρεις ο Γιόντα ήταν ψηφιακός), Στούαρτ Φρίμπορν, βάσισε το πρόσωπό της στο δικό του και σε εκείνο του Αλμπερτ Αϊνσταϊν. Από τον νομπελίστα φυσικό δανείστηκε κυρίως το βλέμμα, για να αποδώσει τη σοφία αιώνων που διαθέτει ο Τζεντάι Δάσκαλος.
Πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου